8. okt. 2010

I am Copying.....

.... my self!  Folk har en tendens til å like AKKURAT det jeg har laget tidligere.... jojo, flott at de liker det jeg lager, men jeg har da masse annet stoff, eller ideèr som kunnet blitt fine plagg av....

Det første jeg kopierte er en petrolfarget fleecekjole som jeg har her. Den ble ikke heeelt lik, da jeg bytta ut beltet med et blondebånd istedet. Glemte desverre å ta bilde av den før den ble avlevert, men kanskje jeg får et actionbilde av den i nærmeste fremtid:)

Oppdatert: Her har jeg fått actionbilde av flotte Inger-Lise i sin nye kjole:)


Neste er også en fleecekjole; denne. Jeg har laget en ny som er nesten eksakt lik, den har bare fått seg et ekstra hjerte på baksiden:)



Så kommer et sett med body og bukse, som ei god jobb-venninne har bestilt:






Da håper jeg at noen har lyst på noe nytt:)


1 kommentar: