3. nov. 2011

Syhelg i september:)

I slutten av september hadde vi syhelg igjen. 
Denne gangen var vi tilsammen 8 stykker med en liten baby:)
Mange av oss holdt på helt fra torsdag til søndag, og det var utrolig koselig.
Litt liten plass på hytta til så mange, men det løste seg kjempefint.
Det ble desverre ikke tatt så mange bilder, hadde ikke tid til det:)

Her er vi ihvertfall klare:


Og egne kaffekopper må det jo være:



Spise måtte vi jo også gjøre, blandt annet Livs lammerett og Susanns Bideos!


Tid til avslapping var det masser av:)



Og selvfølgelig gjorde vi også litt av det som var hovedmålet:

Å SY


Resultater av denne syingen har jeg ikke å vise til, men jeg for min del
prøvde meg på en selskapskjole i hundre deler (føltes ihvertfall slik), 
som langt utpå lørdag viste seg å være alt for små..... 

Tenk at jeg glemte å sjekke målene på mønstret!!!!
Ja ja, fikk ihvertfall prøvd meg på mange ting jeg ikke har gjort før:)

Gleder meg til neste gang, for det er utrolig hva man lærer av 
hverandre på ei sånn helg. 
Tusen takk til alle sammen!


 

3 kommentarer:

  1. Enig at det var veldig koselig! Takk for denne gang og gleder meg til neste :)
    Her er nå i allefall to bukser jeg fikk sydd ferdig da: http://krokodilledesign.blogspot.com/2011/10/to-fargerike-bukser.html

    SvarSlett
  2. Det var en fantastisk helg, selv om formen min var litt laber;P knis. Men jeg storkoste meg i allefall fra jeg gikk inn døra til jeg dro igjen;)

    SvarSlett